Habilitació PER Illes balears

24 hs

+ CERT. MEDIC

El Curs

volem explicar com s’organitza una pràctica d’HABILITACIÓ PER A BALEARS. El primer és recordar que amb aquesta pràctica la durada de la qual és de 24 hores, no sols ens habilitarà a poder navegar entre la península i les illes Balears, sinó també ampliar l’eslora màxima passant a 24 metres.

La normativa obliga a mantenir algunes característiques en aquestes pràctiques:

Les pràctiques tindran una durada mínima de 24 hores, de les quals almenys 4 hores seran de navegació nocturna.
El nombre màxim d’alumnes per practica és de 9
Podran realitzar-se pràctiques conjuntes de vela, i en aquest cas el còmput total d’hores serà de 48 hores, sent en aquest cas almenys 8 hores de navegació nocturna.
En el règim de travessia no es podrà detenir la navegació durant un interval superior a 6 hores.
Es considera detenció de la navegació, a un fondeig o amarrament a una boia, que tingui una durada superior a 30 minuts.
La interrupció de la navegació només podrà produir-se en cas d’emergència, mal temps, avaria o qualsevol altra qüestió sobrevinguda.

Què podràs fer?

• Gobierno de embarcaciones de recreo de hasta 24 metros de eslora, en navegaciones hasta 12 millas de la costa, la navegación entre islas del mismo archipiélago (Baleares y Canarias), añadiéndose la navegación desde la península a las Islas Baleares

24 HS PRÀCTICA de Navegació

Vols més informació

Més Cusos

TAMBÉ ET PODEN INTERESSAR AQUESTS CURSOS

LLICÈNCIA DE NAVEGACIÓ

Llicència de navegació

Les Llicències de Navegació són les titulacions nàutiques que ens permet ser patrons d’embarcacions d’esbarjo de fins a 6 metres i motos d’aigua. Aquest permís nàutic se’l considera el primer pas per a qualsevol que vulgui entrar al món dels vaixells, les seves atribucions són limitades però les adequades per poder gaudir de la navegació.

Si obtens aquest títol nàutic, podràs:

• Eslores de fins a 6 metres
  • Potència del motor adequada
  • Navegació a 2 milles de la costa
  • Navegació Diürna
  • Només per aigües espanyoles (Península, Balears i Canàries)
  • VEuRE CURS >

Patró de Iot

El Patró de Iot (PI) és un títol que només pots fer si tens el PER. És el pas previ per accedir al Capità de Iot (L’últim títol d’esbarjo). En fer aquest curs estaràs ben preparat per a qualsevol situació que puguis trobar al mar. T’ensenyarem moltes coses d’una manera molt dinàmica.

Si vols obtenir el carnet del PI, podràs:

• Govern d’embarcacions d’esbarjo a motor i vela de fins a 24 metres i potència de motor adequada.
  • Navegació a 150 milles (És a dir, tot el Mediterrani), així com la navegació interinsular a l’arxipèlag balear i canari.
  • També permet el govern de motos nàutiques sense limitació de potència.
  • Veure Curs

Suma't al proper curs

Envia’ns un missatge i t’avisarem quan realitzem el proper curs

Escola curs navegació

Avisa'm !

Ens posarem en contacte amb tu una vegada rebut el teu missatge.