Escola nàutica a Blanes

Cursos de Navegació a Blanes, les Llicències de Navegació i altres títols nàutics són les titulacions nàutiques que ens permet ser patrons d’embarcacions d’esbarjo de fins a 6 metres i motos d’aigua.

Aquest permís nàutic se’l considera el primer pas per a qualsevol que vulgui entrar al món dels vaixells, les seves atribucions són limitades però les adequades per poder gaudir de la navegació.

Cursos marítims

Llistat de cursos

Llicència de Navigació

Les Llicències de Navegació són les titulacions nàutiques que ens permet ser patrons d’embarcacions d’esbarjo de fins a 6 metres i motos d’aigua.

PNB | Patró de navegació Bàsic

El Patró de Navegació Bàsica o també conegut com el Patró Bàsic de Navegació, és la titulació nàutica intermèdia.

Aquesta titulació nàutica és la que segueix a la Llicència de Navegació, però que està abans del Patró d’Embarcacions d’Esbarjo (PER), amb la qual es permet el govern d’embarcacions d’esbarjo d’eslora continguda als 8 metres.

Cursos de navegació __ Escola nàutica de Blanes

Aprèn a navegar amb nosaltres !

PEE | Patró d’Embarcacions d’Esbarjo

també conegut com el Patró d’Esbarjo o PER, és la tercera titulació nàutica.

Aquesta titulació nàutica és la màxima que cal obtenir si volem entrar de zero. Per davant del PNB i per darrere del Patró de Iot, amb ella es permet el govern d’embarcacions d’esbarjo d’eslora continguda als 15 o 24 metres si ampliem.

PI | Patró de iot

El Patró de Iot (PI) és un títol que només pots fer si tens el PER. És el pas previ per accedir al Capità de Iot (L’últim títol d’esbarjo).
En fer aquest curs estaràs ben preparat per a qualsevol situació que puguis trobar al mar. T’ensenyarem moltes coses d’una manera molt dinàmica.

Contacta'ns

9:30 a 13:30 | 17:00 a 20:30