Puja't a bord

Vine a descobrir els nostres cursos i formacions a la Costa Brava

Apren a navegar amb nosaltres.

L’escola nàutica de la Costa Brava

Nascuda l’any 2009, l’Escola nàutica Blanes , formem a apassionats de la nàutica, que ens avalen com a escola professional i de qualitat a tota la Costa Brava, Girona i Barcelona.

Cursos de navegació

Curs llicencia de navegació

Curs PNB

Embarcacions de fins a 8 metres d’eslora (a motor o a motor i vela) i motos d’aigua.

Curs Patró navegació Bàsic

Llicència de navegació

Embarcacions de fins a 6 metres d’eslora (a motor o a motor i vela) i motos d’aigua

Curs patró d'embarcacions d'esbarjo

Curs PEE

Embarcacions de fins a 15 metres metres d’eslora a motor o a motor i vela

Habilitacio illes balears

PRÒXIM CURS – INICI 2 Gener 2023

Habilitació PER Illes Balears

Ampliació de les atribucions de la titulació del patró d’embarcacions d’esbarjo (PER). Realitzant les pràctiques d’habilitació del Per se ampliarà l’eslora màxima permesa a 24 metres i es permetrà que puguis navegar entre la península i les Illes Balears.

Encara ets a temps !

Dies
Hores
Minuts

Patró de Iot - PI

Amb el títol de Patró de Iot podràs governar embarcacions de fins a 24 metres d’eslora i navegar fins a una distància màxima de la costa de 150 milles. Per a poder obtenir aquesta titulació hauràs d’estar en possessió prèviament del títol de Patró d’Embarcacions d’Esbarjo i superar l’examen corresponent d’aquesta titulació.

L’escola nàutica de Blanes t’ofereix diferents modalitats de cursos perquè puguis obtenir el teu títol de Patró de Iot sense dificultat. L’escola compta amb professors veterans en aquesta formació i amb recursos multimèdia d’ajuda a l’estudi.

patro de iot curs

Serveis al port de Blanes

Assessoria nàutica

Varada d'embarcacions